Przejdź do głównej zawartości

Tasiemki do podklejania powiek

Notkę dedykuję kochanej Alex (lifestyletomboy) <3 
Wiele osób pyta się mnie czy mam naturalnie "skośne" oczy, czy podklejam powiekę tasiemką. Co do ich skośności ciężko mi się wypowiadać, bo przecież jestem Europejką, ale owszem, podklejam powieki tasiemkami. Mimo wszystko to nie sprawia, że oczy są bardziej "azjatyckie". Tasiemkami można najwyżej podnieść załamanie powieki, nie można go obniżyć. Więc jeżeli chcecie powiększyć sobie optycznie oko, tasiemki są czymś co definitywnie wam się spodoba, ale jeżeli macie nadzieję, że będziecie dzięki nim bardziej "azjatyccy", to niestety czeka was rozczarowanie.
Są trzy typy tasiemek:
  • jednostronne (klej tylko na jednej stronie tasiemki)
  • dwustronne (klej na obu stronach tasiemki)
  • "double eyelid fiber" co można rozumieć jako "włókienko" do stwarzania podwójnej powieki (bądź podnoszenia załamania)
Ja używam tych pierwszych, ponieważ są najłatwiej dostępne.
Można je bez problemu kupić na ebayu za dosłownie gorsze ^-^. Są prawie przeźroczyste, matowe. Nie czuć ich na oku i można je nosić cały dzień. Niestety czasami jest problem z makijażem, ponieważ np. kredka do oczu inaczej będzie wyglądać na skórze, inaczej na tasiemce, albo w ogóle nie nałoży się na tasiemkę. Podobnie eyeliner, jednak z cieniami idzie już łatwiej :) Tasiemki trzeba przyklejać przed rozpoczęciem makijażu, na oczyszczoną skórę. To jak je przykleimy jest kwestią indywidualną, ponieważ u jednej osoby tak przyklejona tasiemka będzie bardzo podnosić powiekę, a u innej będzie wyglądać po prostu dziwnie.
Żeby je zdjąć wystarczy oderwać je palcami, co nic nie boli.





Po zamknięciu oka:

Mam nadzieję, że skończy się teraz ten nawał pytań na asku odnośnie podklejenia powiek ;-; Może kiedyś uda mi się zrobić recenzję kleju dla porównania ^-^ xoxo

Komentarze

  1. <3333333333333333
    dziękuję za dedykację <3
    a te tasiemki to fajna sprawa, a u Ciebie daje fajną różnice i efekt ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakbym chciała by oczy wyglądały właśnie, że powieka nachodzi na oko? Da się?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.ebay.pl/itm/48-pairs-women-eye-charm-double-eyelid-tape-invisible-self-adhesive-eye-makeup-/281074886694?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item41715e6826 a czy tymi tasiemkami też by był taki efekt jak u Ciebie? Bo te są trochę szarsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądają bardzo podobnie do moich :3 myślę że im szersze tasiemki tym wyżej można podnieść załamanie, ale też będą bardziej widoczne i trudniej z makijażem :3

      Usuń
  4. A czy mogłabyś podać adres strony gdzie to dokładnie zamawiasz? Wiem, że podałaś adres ale tak dokładniej... Byłabym bardzo wdzięczna~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio zamawiałam dość dawno temu (wzięłam po prosu większą ilość) i nie pamiętam nazwy sprzedawcy :c

      Usuń
  5. Lol, lol wtf schowaj się lepiej. : ///// Hejt, hejt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, co to a soczewki, które posiadasz na tych zdjęciach?
    Wyglądają bardzo naturalnie i uroczo, więc chciałam wiedzieć, to Circle lens, prawda? Jaka jest ich pełna nazwa? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz ich recenzje na moim blogu ;) geo cafe mimi cappuccino brown

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Review: Pianka koloryzujaca Venita Trendy Color Mousse - kosmiczny błekit

Kolejna recenzja pianki venita, tym razem w kolorze "kosmiczny błękit". Poprzednia recenzja znajduje się tutaj --> klik Piankę kupiłam w E.Leclerc, w Gdańsku. Właściwie to kupiła mi ją moja mama, które stwierdziła, że niebieskich kłaków jeszcze nie miałam ^^' Pianka leżała jakiś czas u mnie w szafce, a jakieś dwa tygodnie temu stwierdziłam, że kiedyś trzeba spróbować i pofarbowałam włosy tuż przed zakończeniem roku szkolnego. Jak zwykle cała łazienka była niebieska od pianki. Nakładamy ją na suche włosy i trzymamy około 20 minut (włosy mogą różnie łapać kolor, dlatego radzę przed całkowitym spłukaniem zmyć w zlewie tylko pasemko). Początkowo kolor był... kiepski. Fakt, intensywnie niebieski, ale za to strasznie ciemny. Niestety nie należę do osób, które dobrze wyglądają w ciemnych kolorach i ciągle słyszałam, że wyglądam "smutno". Na szczęście po kilku myciach kolor lekko się spłukał i był jaśniejszy. Gdy farbowałam włosy, byłam przekonana,

Review: Pianka koloryzujaca Venita Trendy Color Mousse - intrygujacy róz

Do wypróbowania zachęciła mnie przyjaciółka i był to świetny pomysł ^^ Pianka ta dostępna jest w kolorach: -złoty oranż -ognisty wulkan -intrygujący róż -urzekająca purpura -jasna czerwień -kosmiczny błękit -magiczny fiolet -brąz tiramisu -czarny Ja używałam różu ^-^ Pierw ombre na nierozjaśnionych włosach, a kilka miesięcy później całe. Producent zapewnia że schodzi po około sześciu myciach i to prawda (na moich nierozjaśnionych włosach, na rozjaśnionych będzie się trzymało dłużej). Moje naturalne włosy są rude, a po piance wyszedł kolor który idealnie można określić słowami „rzadki barszcz” ^-^ Pewnie gdyby nie Święta wcale by się tak nie kojarzył ^^' Na żywo wygląda identycznie jak kolor włosów u Kyary Pamyu Pamyu w CandyCandy. Zdjęcie z fleszem. Po lewej moja przyjaciółka, Mimi~ Kolor schodzi u mnie przez czerwień, jednak na blond włosach przyjaciółki schodził przez pomarańcz… Nie zauważyłam żeby pianka zniszczyła mi włosy, jednak do je

Chwila na oddech

Hej! Od ostatniego wpisu minęło jakieś półtorej roku (?). Prawdę mówiąc, nawet nie myślałam o tym miejscu, ale ostatnio trafiłam na ciekawe blogi i to jakoś skłoniło mnie do zajrzenia tutaj. Co się zmieniło przez ostatnie półtorej roku? Wszystko! Skończyłam studia, przeprowadziłam się do innego miasta. Hobby, relacje międzyludzkie, plany na przyszłość- nic nie jest takie jak półtorej roku temu. To jak szybko zmieniają się tak ważne dla człowieka rzeczy, trochę mnie niepokoi. Boję się robić plany długookresowe, wolę płynąć z prądem.  Zacznijmy może od trzeciego roku studiów. Pierwszy semestr był dość ciężki, zwłaszcza że nałożyłam sobie szybkie tępo praktyk. Na drugim semestrze było mniej pracy, więcej nerwów. Zdradzę Wam sekret na szybkie wymyślenie tematu pracy: o czym są wasze studia + co lubicie poza studiami+ czego uczy promotor do którego chcecie się zgłosić. Tak powstało: Chiny + Japonia + Gospodarka= Wpływ relacji chińsko-japońskich na rozwój relacji gospodarczych między C